2012. november 5., hétfő

Munkaköri leírás - Plaza eladók részére



Munkaköri leírás

Pozíció: Plaza - bolti eladó


A Feladat ellátásának feltételei:

Iskolai végzettség: Érettségi bármilyen iskolából, Ecseriről, esetleg a Ragyástól okosba'
Nyelvtudás: angol (balatonszand fok)
Szakmai tapasztalat: min. 2 hónap szoli és/vagy műkörömstúdió, előnyt jelent 2-3 hét pultozás bárhol (asztalon táncolás nem az)
PC ismeret (Szoftverek, stb): Facebook. Közöd?

Kötelező képzések:

  • Kommunikációs tréning: Az mmmgen nem egy válasz. Sem pedig kérdés. A csumi nem köszönés. A szerinted? nem válasz a van-e 46-os méretben kérdésre. A "sze'ntem cuki" nem vélemény arról, hogy áll rajtam.
  • Öltözködési és viselkedési tréning: a/ előbb ti köszöntök, aztán én. Nincs alku. b/ a "köszönöm, csak körülnézek" nem sértés. c/ ha harmadszor is be kell menned a raktárba miattam, az JÓ hír, mert nagyon érdekel, ami miatt beküldelek. Nem puffogsz, örülsz neki. d/ Nem kifejezetten azért jöttem be a boltba, hogy a kolléganőddel folytatott diskurzusba belehallgassak a pasijával történt tegnap esti balul sikerült közös maszturbációjáról. e/ a ciccegés hajdobálással nem szexi, hanem kimegyek innen. f/ a 'minden kint van, ami van' nem jó hír, hiába várod, hogy örüljek.

Általános feladatok:

  • A boltban eladásra kínált termékek ismerete (tudom, megdöbbentő hír). Választék, színek, méret szerint, szabatosan, pontosan, teljes körűen. A "szerintem nemtom" nem tartozik ebbe a körbe. A "Sanyaaaaaaaaaaa, ez van??!" szintén nem. Tudod, mit árulsz, felkészültél a készletekből, mennyiségekből. Tudod, mi akciós, ismered az árakat, tudod, mi jön jövő héten.
  • Szereted, amit csinálsz. Ha nem, azt nem érezteted velem. Én a boldog pillanat vagyok a napodban, mert vásárolok, neked pedig lesz munkád holnap is. Nem érdekel a sztorid, nem érdekel, hogy tetszem-e, és nem érdekel, mit gondolsz rólam. Azt szeretném érezni csak, hogy érdekel téged, hogy itt vagyok, és a FŐ FELADATODRA koncentrálsz, ami a neved is: Eladsz nekem. Én vásárolok. Nem kell hajlongani, nem kell megalázkodni, csak akard kedvesen eladni, és meg fogom venni. Ne nyafogjál, ne selypegjél, ne tekergesd a hajad, és ne állj egyik lábadról a másikra. Ne unj engem lécci, és ne csinálj úgy, mint aki alapvetően kurvára meg van rám sértődve, mert dolgozni kell miattam.
  • Zárás előtt 10 perccel is örülsz nekem, és nyitás után kettővel is. Akármennyi darabot kérek, hozod nekem, és akárhányszor próbálom fel, van hozzám türelmed. Nem sietsz, csak ez a dolgod. Figyelsz rám, nem piszkálod a fogad. Nem passzolsz le kétpercenként valakinek, akinek elölről kell kezdenem az egész sztorit, és nem kell összehajtanod 40 trikót sem pont akkor, amikor beszélgetünk
  • A "monci, ha vaaaamiben tok, oksi?" nem dögös és közvetlen stílus, pedig csak 36 éves vagyok, hanem bicskanyitogató.
  • A hegyesre reszelt kisköves körmeidet minden körülmények között tartsd távol tőlem, és mindentől, ami vagy aki velem van. Meg ne kérdezd, hogy milyen. Rettenetes.
  • A szög a nyelvedben szemöldöktetkóval és ezzel a mosollyal, amivel mindenáron azt akarod, hogy észrevegyem, nem tartozik a vásárlási folyamathoz, és nem azt a hatást kelti bennem, hogy cool nő vagy esetleg. Csak egy kétségbeesett módon a komplexusait exhibicionizmussal takargató kislányt látok, akinek a szemében még látszik a tegnap esti Coronita, a hülye vigyorában látom az afterozás közben befogadott síkosított Ámor dörzsi (for her pleasure) okozta "mingyárjólesz" életérzést, és az egész inkább megrázóan csalódást és sajnálatot keltő, szívem.
  • A vásárolt áru becsomagolása nem egyezik meg az összegyűrve zacskóba túrással. Ezt egy külön képzésen majd átvesszük.
  • A bankkártyás fizetés nem geciskedési szándékkal történik. Nekem így egyszerűbb. Valahogy próbáld meg megemészteni, rendben?
  • Női ruhákkal kapcsolatban azért szerencsétlenkedek, mert ún. fiú vagyok. A mályva, a pink, a magenta, a világoslila, a hús, és a lazac "színek" számomra egyaránt rózsaszínek. Fogalmam sincs arról, mi az a slim fit, se arról, hogy mit jelent az anyag esése. A szatén 4 különböző megnevezése megriaszt, és bizonytalanná tesz. A kosárméretekről gőzöm sincs, és ez nem figyelmetlenség a részemről. Leszel szíves vagy nevetés nélkül kibírni, vagy kedvesen elviccelni a bénaságomat. A röfögve vinnyogás Zsani-vagyok-segíthetekkel közösen nem tartozik ebbe a kategóriába.

Előre is köszönöm.
A vevő.

1 megjegyzés: